Aloha!
Стало скучно, вирішив розмістити оголошення тут
Я власник авто з 2015 року, авто 2005 року випуску.
Зараз пробіг близько 275 тискм, періодично змінюється у сторону збільшення )))
Додатково встановлено: супорта 4 POT WRX спереду (обслужені усім відомим авторитетним клубнем), армовані шланги перед/зад, стоппер ГТЦ, стойки Kayaba Excell-G перед/зад, додатковий радіатор АКП. Захист картера та АКП. Бронеплівка головної оптики, сигналізація I-Сode з дистанційним запуском. Фаркоп. Тонування. Москітна сіточка в пер.бампері (реально корисна штука). Два ключі (один зашитий в авто).
Хороше ГБО 4 покоління Stag із форсами Hana, балон в ніші для запаски.
Запаска:
1. Копресор звичайний (постійно знаходиться в авто);
2. Компресор оригінал МВ із оригінальним герметиком (періодично знаходиться в авто, беремо переважно коли їдемо на далекі відстані);
3. Докатка (костиль) здається оригінал від WRX STI, диск жовтого кольору, R-17. Нормально стає як на передню так і на задню вісь (періодично знаходиться в авто, беремо переважно коли їдемо на далекі відстані).
4. Повноцінне легкосплавне колесо R-17 із оригінальною гумою Yokohama Geolandar (практично не використовується, просто є десь у гаражі).
Зараз авто на новій зимовій гумі Hankook Winter I*Cept iZ2 W616 2019 року. Є кілька літніх комплектів гуми/дисків. Оскільки у батьків є ще одне субару, питання шин та дисків можемо обговорити окремо)
Пройшла ТО на 268 тис. із регулюванням клапанів та заміною всіх рідин/фільтрів. та різних дрібниць по ходовці. Заправлений та почищений клімат. Чистий, не затяганий салон. Новий головний радіатор охолодження. Витрата мастила відсутня, від одного до іншого ТО мастило не доливаю.
Пофарбовано: металева деталь - заднє ліве крило. Зроблено відмінно, пробивається не усіма приборами колір від оригінального не відрізняється. Пластик - бампера перед/зад і пластикові накладки задніх арок (були запісочені, освіжалися). решта авто в оригінальній фарбі, кузовні елементи не знімались і не мінялись.
Попередній власник поміняв лобове скло на Pilkington, брав б/в. Наразі назвати його ідеальним не вийде - тріщин немає, але трохи запісочене. Підігрів працює як потрібно.
По косметиці авто є сколи та різні нюанси по ЛФП, що є характерним для віку та умов експлуатації. Спеціальної передпродажної підготовки не було.
Причина продажу - третє авто в родині, розмірковуємо над електричкою. Зараз авто використовується переважно дружиною і дитиною в домашніх цілях.
На ресурсах автопродажів оголошень не розміщував, тільки тут.
Авто в столиці, продається виключно із переоформленням.
Ціна нехай 8500$, обговорюється. Продаж авто не терміновий, торгів тисячами немає, допомоги у продажах не потребую)
До флуду готовий, до конструктиву ще більше
Всім успіхів!
Фото: