yellow писал(а):По передаточным числам:
у сток ВРХ:
3,454/1,947/1,366/0,972/0,738
у ЛеГТ
3.166/ 1.882/1.296/0.972/0.738
соответственно, 1-3 передачи чуть длиннее. ХЗ как будет чувствоваться разница при езде в городе. Orest, что скажешь?
Особисто я при повсякденній їзді різниці не відчув взагалі

, а от при активній їзді по місту або ((типу слалом або міні раллі

) було ліпше на рідних рядах

тут дуже відчувається провал між 1-ю і 2-ю (пояснити це можна наступним чином: не докрутив 1-шу на 2-й повний аут

, але швидкість та, що треба або перекрутив 1-у, 2-га агонь, а от швидкість завелика)). Тому тут все залежить від стилю їзди ну може в вас на 2,5-ть такого не має
Сьогодні звернув увагу на обороти при рушанні(про, що писав
GLX (Сергій)) з місця старт при 1000-1300об/хв цілком нормально без ривків і підтроюванні двигуна.
Bilyk WRX писал(а):кстати на счет износа сцепы - я ездил с длиннющей 3,08 первой передачей на родной врх сцепе! - никакого дискомфорта, никакого сжигания сцепы - просто немного по другому нужно трогаться, а спалить сцепу можно и на коротюсенькой коробке - сдесь дело навыков.
+1