Отец_2х писал(а):Den4o писал(а):Mprojekt писал(а):на СТИ 257 мотор и на СТИ 6-ти ступ который минимум в 2 раза дороже и крепче, я уже молчу о "быстрее" вашего 5-ти ступа
ну так ж і ніхто не говорить що це чистий sti.
І те що авто sti- це не показник![]()
Я написав вище, на що потрібно увагу звернути)
Ну я же говорю - хороший "врх"![]()
Я больше скажу, про вагончик сти, он был не только для японского рынка, он и выпускался только с 2001-2002год.
Вы поймите, слово STI на людей как красная тряпка на быка действует![]()
А по поводу пятиступа.... Каким бы "специальным" он ни был, ломается очень хорошо, по себе знаю![]()
Машинка очень бордо выглядит, удачи в продаже!
И если у вас есть информация о цене перешивки салона, поделитесь с одноклубниками и в зачет продажи мож пойдет
Ну для людей які не особо розбираються,то і на атмосферника наклей шильдик STI,можуть купити)Це таке.
Я про те,що написав WRX STI тому,що є доповнення саме від неї,про які вище я написав.
Але у цій машинці є крім цього на що дивитись)
Я Вам так скажу,зламати можна все) Якщо використовувати функціонал МКПП правильно,не перекручувати,вчасно перемикатись і тому подібне,проблем з нею не буде) думаю,ви добре знаєте про що я)
За машинку дякую!)
Салон перешивали на Аверсі,ціна порядку 10 тис$