трансфер писал(а):Вадім, як говорить досвід, в 70-80% биття не залежить від шиномонтажу. але багато хто намагаються вирішити ці проблеми за рахунок саме ш\м. ну ще треба розрізняти биття і вібрацію.
А як вiдрiзнити биття i вiбрацiю, коли сидиш всерединi i iдеш? На швидкостi 110-120, починаэ злегка пiдтрухувати кермо.
Я все-таки думаю, що причини можуть бути рiзнi: балланс (менi допомагало), кривий хаб, або дохлий пiдшипник, кривий диск, проблема з резиною, проблема з внутрiшними шрусами (але там вiбрацiя трохи iнша, на меншiй швидкостi i пiд час прискорення).
Нажаль поки що не маю можливостi на пробу помiняти колеса перед/зад, гараж зайнятий. Резина доречi, не дуже добра. Трохи пiзнiше в планах мiняти диски. Пiд час балансування подивлюся на стан резини. Ше треба полапати лiвий привiд (правий мiняв, був розбитий). Вичислю.