Страница 1 из 2

Свист під капотом Outback

СообщениеДобавлено: Пн дек 11, 2017 14:47
Vano73
Всім привіт! Прошу допомоги.
В мене Outback, 2010 р.в., 2.5 бензин, коробка CVT. Нещодавно з'явився побічний секундний свист, схожий на пробуксовування ременя генератора (ремень підтягувався, але свист не пропав). Цей свист з "пробуксовкою" з'являється при обертах в районі 2000, скоріш за все при переключенні на вищу передачу оскільки, якщо педалювати на підйомі (коли відчуваєш, що передача одна й та ж) свист відсутній.
Буду вдячний за допомогу.

Re: Свист під капотом Outback

СообщениеДобавлено: Пн дек 11, 2017 15:10
JDM
Vano73
неужели так дорого заменить ремень генератора?

Re: Свист під капотом Outback

СообщениеДобавлено: Пн дек 11, 2017 15:24
Vano73
А це точно ремінь генератора?

Re: Свист під капотом Outback

СообщениеДобавлено: Пн дек 11, 2017 18:32
VadimI
Vano73 писал(а):А це точно ремінь генератора?

Так слушать надо на месте или проверить рукой натяжение и подтянуть.
Как вы себе представляете, что кто-то способен не слушая определить, что у вас свистит?

Re: Свист під капотом Outback

СообщениеДобавлено: Пн дек 11, 2017 18:50
Vano73
Справа скоріш за все не в ремені генератора, тому що він підтягувався і свист не пропав (зазначено в першому повідомленні). Свист напевно пов'язаний з приводом "чогось" - це думка майстра в якого я обслуговуюся.
А звернувся тому, що можливо є якась типова, загальновідома помилка, поломка, чи брак якоїсь деталі, які спричинюють такий свист з пробуксовуванням.
Дякую за розуміння.

Re: Свист під капотом Outback

СообщениеДобавлено: Пн дек 11, 2017 19:42
VadimI
Типовий якраз свист вiд ременя. Може якийсь пiдшипник. А може i трансмiссiя. Треба розбиратися на мiсцi. Спробуйте завестися (проiхати) без ремня.

Re: Свист під капотом Outback

СообщениеДобавлено: Вт дек 12, 2017 09:02
Vano73
Дякую, спробую. Потім відпишуся.

Re: Свист під капотом Outback

СообщениеДобавлено: Вт дек 12, 2017 18:17
VadimI
Некоторые ремни ГРМ тоже могут посвистывать, например Dayco.

Re: Свист під капотом Outback

СообщениеДобавлено: Чт дек 21, 2017 15:00
Vano73
Доброго дня, друзі. Вчора і сьогодні спробував поїздити без ременів генератора і кондиціонера. Свист не ПРОПАДАВ. Майстер, який зі мною їздив, проблем з АКПП чи ременем ГРМ не вбачає взагалі. Що підкажете, друзі?

Re: Свист під капотом Outback

СообщениеДобавлено: Чт дек 21, 2017 17:38
Vano73
VadimI писал(а):... Може якийсь пiдшипник....

Який саме?

Re: Свист під капотом Outback

СообщениеДобавлено: Чт дек 21, 2017 18:52
VadimI
Vano73 писал(а):
VadimI писал(а):... Може якийсь пiдшипник....

Який саме?

Якщо не то не ремiнь генератора i АС Pump, то може якийсь ролик, або ремiнь ГРМ.
А свист на "повiтряний". Може десь дiрка вi впуску.

2All.
Mой Outback 3.0R тоже начал свистеть на холодную, при прогреве иногда, на оборотах около 1500. Свист идет откуда-то сзади. Сложно определить ибо он довольно быстро пропадает.

Re: Свист під капотом Outback

СообщениеДобавлено: Пт дек 22, 2017 11:56
Vano73
Свист (секундний, не постійний) з пробуксовуванням з'являється тільки під час спокійної їзди при обертах в районі 2 тис., при цьому швидкість може бути від 60 до 90 км/год. При їзді в місті зі швидкістю до 80 км/год, свисту взагалі нема. Якщо почати їзду і давити на гашетку безперервно до виходу за межі обертів 2 тис. і швидкості понад 90 км/год, свисту також НЕМА. Тому варіант з "повітряним свистом" напевно відпадає. А ось варіант з роликом мені більш ймовірний. Хоча майстер запевняє, що причина не в ГРМ.
До речі, поки друкував, прийшла думка спробувати "погазувати" на холостих обертах. Після обіду спробую!

Re: Свист під капотом Outback

СообщениеДобавлено: Сб дек 23, 2017 10:08
Vano73
На холостих обертах свист відсутній.

Re: Свист під капотом Outback

СообщениеДобавлено: Сб дек 23, 2017 16:46
VadimI
На холостых (750) или на P/N и все же с подгазовкой (2000, как писали выше)?
Значит, по логике - трансмиссия.

Re: Свист під капотом Outback

СообщениеДобавлено: Пн дек 25, 2017 18:37
Vano73
Можливо й трансмісія. Придумав ще один варіант діагностики: завтра виїду за місто і спробую поїздити на ручному режимі переключення передач.