Subaru Legacy 2.5, 1999
Ціна: $7000
Місто: Київ
Виробник: Subaru
Модель: Legacy
Рік випуску: 1999
Пробіг: орієнтовно 310-320тис. (точно не можу сказати, оскільки поміняв кільки приборок з різним пробігом, брав з пробігом 202тис.).
Колір: червоний (01W - Premium Red)
Об'єм двигуна, л.: 2.5
Паливо: бензин
Коробка передач: 5MT

Опис
Я власник цього автомобіля з 2012 року.
Автомобіль відслужив мені вірою та правдою майже 10 років, за що я йому дуже вдячний.
Це була маса позитивних емоцій, особливо взимку, коли я міг проїхати там, де багато хто застрягав. Я, реально, гордився, що був власником Subaru.
Доглядався справно, багато чого мінялось наперед, не чекаючи проблем.
Історія
Почну з самого цікавого.
В 2015 році було невелике ДТП з ушкодженням обох передніх крил, бампера та фар, в результаті чого було прийняте рішення зробити повну реставрацію кузова з повним перефарбовуванням, оскільки задні арки і пороги були вже з помітними слідами корозії.
Почали восени 2015-го - закінчили в червні 2016.
Була проведена колосальна робота по відновленню автомобіля (використовувались лише нові оригінальні деталі):
По кузову - це автомобіль 2016 року.
   
      
      Фото
   
   
Інше:
По комфорту:
На сьогодні:
З того, що хотілось, але не здійснилось через певні обставини:
На даний момент причина продажу - це не проблеми описані вище. Їх можна вирішити і кататись далі.
Основна причина - хочу пересісти на електромобіль.
Зі своєї сторони, дуже хотілось би, щоб цей екземпляр дістався комусь, хто реально оцінить те, що в нього було вкладено.
Додатково віддам комплект оригінальних дисків R16 з зимовою резиною (старенька Michelin Alpin A4).
По ціні - адекватний торг ніхто не відміняв
Контакти
тел. O5O 947 55 47 (Сергій)
   
      
      Фото
   
   
			Місто: Київ
Виробник: Subaru
Модель: Legacy
Рік випуску: 1999
Пробіг: орієнтовно 310-320тис. (точно не можу сказати, оскільки поміняв кільки приборок з різним пробігом, брав з пробігом 202тис.).
Колір: червоний (01W - Premium Red)
Об'єм двигуна, л.: 2.5
Паливо: бензин
Коробка передач: 5MT

Опис
Я власник цього автомобіля з 2012 року.
Автомобіль відслужив мені вірою та правдою майже 10 років, за що я йому дуже вдячний.
Це була маса позитивних емоцій, особливо взимку, коли я міг проїхати там, де багато хто застрягав. Я, реально, гордився, що був власником Subaru.
Доглядався справно, багато чого мінялось наперед, не чекаючи проблем.
Історія
Почну з самого цікавого.
В 2015 році було невелике ДТП з ушкодженням обох передніх крил, бампера та фар, в результаті чого було прийняте рішення зробити повну реставрацію кузова з повним перефарбовуванням, оскільки задні арки і пороги були вже з помітними слідами корозії.
Почали восени 2015-го - закінчили в червні 2016.
Була проведена колосальна робота по відновленню автомобіля (використовувались лише нові оригінальні деталі):
- Капот, передні крила, всі двері, задні четверті (внутрішні + зовнішні), кришка багажника, пороги, передні стакани, телевізор
 - Повне фарбування з заміною кольору - 83N (Green Mica) ---> 01W (Premium Red)
 - Нова оригінальна передня оптика
 - Бампери, решітка, спойлер, диски 17" Blitzen (оригінал з Японії)
 - В усіх дверях - нове оригінальне скло
 - Оригінальне лобове скло з підігрівом зони щіток (в квітні 2021-го замінене на аналогічний Pilkington по причині великої тріщини від болта з під коліс передньої машини)
 - Купа всяких резинок, кріплень і т.д., все оригінальне
 - Антикорозійна обробка
 
По кузову - це автомобіль 2016 року.
Інше:
- Практично новий кардан (контрактний з Японії)
 - Радіатор охолодження від B12 турбо (перегрівів не було, просто коли мінявся рідний, лише такий був в наявності)
 - Тормозні диски/супорти: перед - WRX 4-pot (294мм), зад - рідні
 - Практично новий задній підрамник (контрактний)
 - Котушка запалювання, кабелі - нові оригінальні
 - Приборка оптитрон
 - Муфта замінена ("квадратні колеса")
 - Ремонт стартера та генератора
 - Заміна рульової рейки на MSG
 - Заміна копресора кондиціонера на відновлений оригінальний
 - Заміна бензонасосу, регулятора
 - Форсунки мінялись на нові
 - Каталізаторів немає, замінені на стронгери
 
По комфорту:
- Матеріал салону - шкіра, колір - чорний. Все рідне, нічого не перешивалось та не ремонтувалось. Водійське сидіння вже "поношене", пасажирське - на 4-ку, задній диван в хорошому стані. Дверні карти в хорошому стані.
 - Шумо/віброізоляція
 - Зимовий пакет: підігрів зони щіток та заднього скла, підігрів бокових дзеркал, підігрів передніх сидінь (не працює на спинці водійського сидіння)
 - Клімат працює справно (минулого року була проведена повна ревізія і замінені всі o-ring-и в магістралях), нічого не пропускає, холодить
 - Круїз-контроль
 - Магнітола KDC-BT47SD (Bluetooth, USB, CD, SD, AUX) з мікрофоном
 - Є кілька неробочих ламп в підсвітці кнопок
 - Класні літні шини - Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 (215/45/R17) в прекрасному стані
 
На сьогодні:
- Мотор бере масло. Їде нормально, не троїть, просто має підвищений апетит до масла. За 8-10тис. доводиться доливати по 4-6 літрів (залежно як їздити).
 - Взимку на холодну постукує, але коли прогрівається - все ок
 - Щеплення/вижимний проситься під заміну
 - Hill-holder відключений, оскільки почав клинити на гарячу
 - На ЛКП є сліди їзди по трасі (сколи) та потертості на бамперах
 
З того, що хотілось, але не здійснилось через певні обставини:
- Перешивка салону
 - swap на EZ30 або турбо-мотор
 
На даний момент причина продажу - це не проблеми описані вище. Їх можна вирішити і кататись далі.
Основна причина - хочу пересісти на електромобіль.
Зі своєї сторони, дуже хотілось би, щоб цей екземпляр дістався комусь, хто реально оцінить те, що в нього було вкладено.
Додатково віддам комплект оригінальних дисків R16 з зимовою резиною (старенька Michelin Alpin A4).
По ціні - адекватний торг ніхто не відміняв

Контакти
тел. O5O 947 55 47 (Сергій)













































