
І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):
1) статтю 121 викласти в такій редакції:
"Стаття 121. Порушення водієм правил керування транспортним засобом, правил користування ременями безпеки або мотошоломами
...
Порушення правил користування ременями безпеки або мотошоломами -
тягне за собою накладення штрафу від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
"Стаття 126. Керування транспортним засобом особою, яка не має відповідних документів на право керування таким транспортним засобом або не пред'явила їх для перевірки
Керування транспортним засобом особою, яка не має при собі або не пред'явила для перевірки посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційного документа на транспортний засіб, а у випадках, передбачених законодавством, ліцензійної картки на транспортний засіб, а також поліса (договору) обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), -
тягне за собою накладення штрафу від двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
слова "перевіряти у водіїв документи на право користування й керування ними, дорожні листи" замінити словами "перевіряти у водіїв посвідчення водія та реєстраційний документ на транспортний засіб";
доповнити пунктом 211 такого змісту:
"211) зупиняти транспортні засоби лише в разі: порушення правил дорожнього руху водіями; якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру щодо спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму); відсутності номерного знака на транспортному засобі або наявності номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів; наявності ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу; наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення; перебування транспортного засобу в розшуку; наявності даних про використання транспортного засобу з протиправною метою; необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути; необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод; проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб; виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами; якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху; порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв. Працівник підрозділу міліції повинен повідомити водію про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення".
в абзаці другому слова "передавати для перевірки посвідчення, реєстраційні та інші документи, що підтверджують право на керування транспортним засобом, а також дорожні (маршрутні) листи і документи на вантаж, що перевозиться (крім власників транспортних засобів, які використовують їх в індивідуальних некомерційних цілях)" замінити словами "пред’являти для перевірки посвідчення водія, реєстраційний документ на транспортний засіб";
бензоед писал(а):меня никогда не смущало, когда останавливали просто так. если такими методами поймают двух-трех обдолбышей и отберут у них права, то я готов останавливаться.
Меломанчик писал(а):но зачастую тупо выкачка денег
Принятый сегодня закон, отстраняющий ГАИ от проведения обязательного технического контроля транспорта, одновременно наделяет автоинспекторов новыми правами
Автомобилисты отмечают, что закон дает больше прав останавливать автомобили, и работники ГАИ могут этим злоупотреблять.
«Узаконили все незаконные до этого причины остановки работниками ГАИ автомобиля. А именно: характер движения вызывает подозрение, операция по проверке документов... Такой практики нигде в мире нет, чтобы водителя просто так останавливали и требовали предъявить документы. Если водитель ничего не нарушает, то его нигде не останавливают», - заявил представитель общественной организации Дорожный контроль Егор Воробьев в комментарии радио Свобода.
Вернуться в За жизнь и обо всём
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 35