Так там прямая дорога из Киева в Москву. Я ездил 2 месяца назад, вот инфа которую сам читал перед поездкой. Скопипастил с Опель Клуба.
Київ – Москва – Київ (М3, Е101)
Період поїздки - червень 2012
Поїздка в Москву відбулася несподівано. Інформації було зібрано необхідний мінімум. В основному знайшов описи датовані 2008-2010 роком. Раніше в Росію не їздив, тим більше на своїй Астрі.
25.06.2012
Виїхали о 4.30 ранку через Бориспільську трасу та окружну Броварів. Від Калинівки починається траса на Чернігів. До розв’язки у селі Кіпті веде нормальна дорога по дві полоси в обидві сторони (біля 60 км). Часто зустрічаються довгі села.
Далі повернув в напрямку Глухова. До кордону веде практично ідеальна асфальтована дорога. Дуже схожа на варшавку. Відстань біля 250 км до ПП Бачівськ. В середньому швидкість тримав 110 км/год. Можна і швидше, але вдень досить багато ДПС ловить на радар. При мені зловили машину, і при цьому авто ДПС рухалася в зустрічному напрямі. Виручив антирадар.
На митниці були десь о 7.45. Купка місцевих комерсантів повідомила, що о 8 ранку на кордоні змінюється зміна. Краще встигнути до цього часу. В них же можна придбати поліс «зелену карту», але на 150-200 грн дорожче ніж у Києві. На кордоні машин практично не було. Нашу митницю пройшли за 15-20 хв. На російську сторону (ПП Троебортное) ми витратили біля 80 хвилин при практично пустому пропускному пункті. Сусіди виявилися досить непривітні і неохочі допомогти при виникненні запитань.
Документи на проходження кордону.
Нас було двоє дорослих та дитина дворічного віку. З української сторони ми надали закордонні паспорти та свідоцтво про народження + техпаспорт на машину. З російської сторони аналогічно + потрібно заповнити еміграційні карти для паспортного контролю + митна декларація на тимчасовий вивіз авто та цінностей (заповнивши в декларацію дані закордонного паспорта англійської мовою стикнувся із лінгвістичним бар’єром митників. Прийшлося розписати все російською). Ці документи потрібно зберігати до кінця поїздки.
Після перетину кордону зробили перепочинок і далі в путь. В районі Хомутовки повернули ліворуч (траса М3 через Брянськ). Так починається середньої якості дорога на Москву. Спочатку (біля 40-50 км.) йде асфальтована бетонка. Наступні кількасот км далі - буде гірше, часом набагато гірше.
Траса була збудована в 1976 року. З того часу місцями ремонтувалася. В основному їдеш по бетонці із досить широкими швами. Після години такої їзди звикаєш до шуму підвіски. Правда після швидкості 100 км/год стає шкода ходову авто і швидше їхати краще тільки на обгонах. В основному дорога проходить долинами та пагорбами. Починають бісити знаки обгін заборонено або суцільна лінія, які модуть тягтися кілометрами.
Власне починаєш порушувати правила дорожнього руху. Треба бути обережним, бо повно ДПС. В районі м.Навля за заправкою Роснєфьть на спуску в долину я виконав заборонений обгін. ДПС має там регулярну засаду з якої дорога проглядається на кілька кілометрів в обидві сторони. Словом за російськими правилами мені оголосили штраф у 5000 рублів або кофіскація прав. Я вибрав 2000 роублів покласти в бардачок. Виписали попередження про перевищення швидкості.
До знаків та розмітки додаються два основних негативних моменти:
Перший – фури, які збирають до 30 машин за собою. При обмеженій видимості дуже складно маневрувати. Не раз спостерігався просто бєзпрєдєл при обгонах. Не треба очікувати, що в тут фура дасть вправо на підйомі і пропустить кілька машин. Мабуть причина в тому що «чемні» водії легкових потім не хочуть впускати фуру назад в ряд. До речі про чемність. На порядок менше моргають коли попереду пост ДПС, практично не дякують аварійкою, ближче Москви перестоювання без поворотів.
Другий – місцями дуже погана дорога. Нормальне явище знак Колейность 15 км. Часом складалося враження що авто просто йде по рейсах. На швидкості обгін стає ризикованою справою. Від кордону до Калуги буде біля 20-30 лежачих поліцейських, як результат латання ям.
Позитив траси – на Москву постійно їдеш прямо без поворотів. Бетонне покриття дороги змінюється асфальтним. Найкраще воно від повороту на Брянськ до межі Брянської області.
Після повороту на Калугу починається асфальтована дорога по дві полоси. Їхати стає тихіше, але все ще повно непомітних ям. Приходиться виляти. Часто права полоса ціліше за ліву. Швидкість руху росте. Але все більше з’являється автоматичних радарів.
Нагадаю, дозволена швидкість 90 км/год. Перевищення більше 15 км/год тягне на штраф. На цій ділянці дороги значно виростає транспортний потік. Дорога йде переважно по рівнині. В районі Обнінська починаються світлофори на дорозі.
Ближче до Москви фактично суцільний потік авто, незважаючи на те що є п’ять смуг руху. Тут особливо ловлять на швидкість. Мені, в четвертій смузі, мало під колеса не потрапив інспектор ДПС зупиняючи машину із п’ятої смуги. Я такої самовіддачі/самопожертви ще не бачив. В результаті було зупинено рух по всіх п’яти смугах.
На МКАД я виїхав о 16.45. Дозволена швидкість 100 км/год. Але під вечір всі їхали додому, і місцями всі полоси стояли. Потрібно бути дуже уважним, оскільки їздять тут в принципі швидко та на грані безпеки.
30/06/2012
Виїзд із Москви в районі 4 ранку за місцевим часом. Дороги досить заповнені, але по МКАД практично повільніше 90 км/год. не їхав. В районі містечка Киевский стали в пробку на пів години через світлофор, який гальмував весь потік. По дорозі бачив кілька ДПТ: одну перекинуту фуру, одру фуру із обома пробитими передніми колесами та ланцюжок із 4 авто, що не дотрималися дистанції. Мабуть це через дороги та другу російську проблему.
На кордоні були біля 11 дня. Через закриту митницю «три сестри» та фінал Євро утворилася черга на 6-7 годин. Ми попросилися і нам дозволили вклинитися в чергу за 10 машин до КП. Російську митницю проходили дві години. Відверте небажання митників прискорювати оформлення документів розбавлялося хамською поведінкою. З нашої сторони було все навпаки, ті ж 20 хвилин.
Перетнувши кордон з полегшенням їдеш по рідним дорогам. Траса проходить через Батурин. Досить цікавий пункт на туристичній карті. Варто побувати в колишній столиці гетьманів.
Вдома були біля 19 вечора.
З всю поїздку була суха сонячна погода.
Додаткова інформація.
В Росії всі їздять із ввімкненими фарами. Вартість 95 бензину 26-33 рублі (7-8 грн) за літру. До речі, на АЗС Рознєфьть що біля кордону продають пальне стандарту євро 3, за ціною євро 4.
ДПС дитяче авто-крісло не вимагає, але можуть приколупатися. Замість авто-крісла у нас було сидіння від коляски із ремінцями, прикріплене ременем безпеки.
Прямая ссылка
http://www.opel-club.com.ua/forum/index.php?showtopic=193133&pid=1072272897&st=0&#entry1072272897