Valodia писал(а):Я взагалі то писав про наварки для спец використання на змаганнях в трофі рейдах, плюс я казав іменно за конкретну модель яка провірена багатьма ентузіастами, кмс і тими кому треба ціна-якість щоб помісити болото. За цивільну резину для авто і мови не може бути. Я завжди купляю норм резину і ніяких наварок для їзди на кожен день.
cavabanga писал(а):для себе треба розуміти, що наварка, це колесо, на якому вже хтось проїхав 60-70 тис., і ви далі на ньому їздите тільки з новим наклеєним протектором. при чому, ви не знаєте, якого року, якої фірми ті колеса, на яких наварили протектор, і як на них їздили. я вважаю для цивільної їзди вже краще взяти якийсь китай чи типу Белшини, тоді хоч знаєш на що розраховувати.
Заздрю Вам хлопці, маєте змогу і в "трофі рейдах катать і в сьогоденні"

а в мене що не день, то "рейди" по бездоріжжю, нижще вклав фото...
І це Київ Карл, столиця европейскої держави
На рахунок наварки, мабуть влучне зауваження, але. Дивлячись на те, як прогресує Польша як держава, не хочу порівнювати свій досвід про наварку, часів сЕсЕЕрів, або с кризою на початку 90-х, та теперешню. Ні, я не захищаю, ні у якому разі ту гуму, яку собі купував, бо брав її виключно із-за протектора, їздити на зимові змагання по снігу. Недорога(50$-колесо), добрий, ціпкий протектор. Але автівка - "гонка" продалась, гума лишилась. От вирішив її майже нову, спробувати у кожноденному користуванні. Спробував. Насправді задовеленний. Тоб-то відїздив на ній майже з Вересня 15-го("стрільнуло" літнє колесо, було старе за віком, поставив - "зиму"), та й сьогодні не поміняв, бо погодні умови жахливі, а за прогнозами ще й на місяць таке.

Коли шини куплялись, я дуже не цікавився звідки. Мені сказали Польша, решта мене влаштовувала. Прі монтажі, слюсарі встановили - мабуть наварка. А зараз заліз поцікавився, так ось.
Є в Польші такий завод по переробці шини -
http://targum.com.plВони виготовлюють свою власну шину під брендом
"TARGUM" і у мене саме таке колесо -
WINTER 3А є шини, які вони виробляють під іншими,
відомими брендами, використовуючи тільки малюнок, або і технологію виробництва, за домовленністью, тут я вже не досіджував. Але як зрозумів з розмов с продавцем у нас(в Україні),то шина має назву бренда - ТАРГУМ, а малюнок, та інші характеристики, наприклад
MICHELIN Alpin, але повторюю, не впевнен.
Тобто висновок такий, характеристики наварной шини, значно змінились у кращому напрямку, але на моєму досвіді, з моєю шіною, є зауваження. Вона важка, та при балансуванні довелось возитись з додатковими вантажками. Але наріканій у мене немає, для швидкості до 120-ти, в кермо не било. Шуму не чув бо гучний прямоток.

п.с. на літо взяв Сербську

спрямованний малюнок, індекс навантаження/швидкість - 93V

я більш 150-т наврядчі буду рухатись, але таким чином, прфйс - 42$ за одне колесо..
