Gyus,
ось жива історія. Пишу від себе.
05.11.17 (неділя), був на СТО "Гарантавтотехнік" на Воздухофлотском, 64.
Процедура була доволі проста - заміна масла+фільтри. Коли авто було вже на підйомнику, запитав у менеджера (Чепурной Костянтин) чи можливо розрахуватися по безготівковій формі? Зі свого боку запропонував залишити готівку у повній вартості, а коли в Пн (06/11) оплачу безготівковий рахунок, менеджер поверне мені кеш на мою картку - на що отримав підтвердження - "Без проблем". Для ще більшого спрощення домовилися зробити переказ на картку менеджера Костятина, щоб потім йому не шукати термінали і не стояти в чергах. Як на мене, операція доволі проста і не складна.
Свої гроші отримав назад лише через звернення до директора Гарантавтотехнік аж 09/11 (четвер), зважаючи, що рахунок з мого боку був сплачений і СТО підтвердило отримання коштів зі свого боку, тобто я двічі оплатив одну і ту ж саму роботу. Костянтин почав мене кормити сніданками (просто відписками), як виявилося згодом, він просто витратив кошти.
Для мене висновок один - менеджер вирішив привласнити кошти. Іншого пояснення особисто я не бачу.
ВАЖЛИВО: жодних документів по факту виконаних робіт не видається.
Дана інформація публікується за погодження Гарантавтотехнік.